24 Şubat 2011 Perşembe

İbrahimovic'e Motivasyon Şart


İbrahimovic eski teknik direktörü Guardiola hakkında açıklamalar yapmış. Söyledikleri aynen şunlar;

"Eğer oyuncunuzu iyi motive edemezseniz onu kaybedersiniz. Bir teknik direktörün en önemli görevlerinden birisi de budur. Örnek verecek olursam, Mourinho beni öyle iyi motive ediyordu ki, onun için ölebilirdim. Ama Guardiola beni kazanmaya hiç çalışmadı. Bir teknik direktör olarak, özellikle 70 milyon avro harcadığı bir oyuncuyu bir kalemde silip attı."

Çok tanıdık geliyor değilmi bu açıklamalar. Frank Rijkaard döneminde de Servet hemen hemen benzeri bir açıklamalar yapmıştı; "bana güvenildiğinde ben başarılı olurum" demişti. Futolcuları motive etmek elbetteki önemlidir. Ancak bu onları sürekli pışpışlayacaksınız demekte değildir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder