27 Şubat 2011 Pazar

Bir Dibe Vuruş Hikayesi


Orçun Selduman. 1991 doğumlu. Henüz 20 yaşında. Galatasaray altyapısında oynadığı dönemde performansı ile dikkat çekmiş ancak yaşadığı sakatlıktan sonra kendini bir türlü toparlayamamıştı. Hatta alt yapıda oynadığı dönemde sakatlanmadan önce 23 maçta attığı 24 golle adındanda sıkça söz ettirmiş bir forvet oyuncusuydu.

Ben Mersin Anamur doğumluyum. Nüfusa kayıtlı olduğum yerde Bozyazı'dır. Yazlarımı Bozyazı'da geçiririm. Memleketimin haberlerinide günü gününe takip ederim. Alt yapımızın böylesine önemli bir futbolcusunun Bozyazı Belediyespor'a transfer olduğunu duyunca inanamamıştım. Hatta arkadaşım beni arayıp Galatasaray'dan transfer yaptık deyince haaddii leenn diye dalga geçmiştim. Ama daha sonra bunu haberlerde okuyunca çok şaşırdım. Arkadaşım ismini söylememişti Galatasaray'dan transfer edilen oyuncunun o yüzden çok bir beklentim yoktu ancak bu ismin Orçun Selduman olduğunu öğrenince şaşkınlığım daha da artmıştı. 


Evet büyük bir sakatlık yaşamıştı ancak böylesine bir düşüş beni çok şaşırtmıştı. Takımın kaptanının bizim tantunici olması, kadronun çoğunu tanıyor olmam Orçun'un oraya transferini benim gözümde daha da anlamsız kılmıştı.

Bozyazı Belediye Spor'da ilk sezonunu geçiren Orçun şu anda takımın vazgeçilmezi durumunda. Onunla birlikte Bozyazı Belediye Spor'da kendisini aşmış durumda. Ben daha önce onlardan böylesi bir performans görmemiştim.


Orçun'un sezon istatistiklerine ulaşamadım ancak takıma kattığı hava gerçekten ortada. Onu ilerleyen senelerde daha üst seviyelerde tekrar görürüz umarım. Her ne kadar bir Bozyazılı olarak Orçun'un o formayı giymesine sevinsem de çok yetenekli ve Galatasaray çıkışlı bir oyuncunun amatör seviyede var olma çabası vermesi insanı üzüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder