14 Şubat 2011 Pazartesi

Deli İbrahim Gitti


Bu futbolun gerçekten adaleti yok. Zamanında çok dalga geçtik İbrahim Üzülmez ile. Ancak o 30'undan sonra bile futboluna birşeyler katabilen oyunculardandı. Şu yaşında bile bana göre Beşiktaş'ın en iyi sol bekiydi. Nice adamlar geldi geçti sol bekte ancak İbrahim'i sadece dönem dönem kesebildiler. Herkesten vazgeçilmiş ancak ondan bir türlü vazgeçilememişti. Evet futbolculuğununun son dönemlerindeydi belkide ancak bu kadar emek verdiği bir kulüpten bu kadar ağır bir cezayıda bana göre haketmemişti Deli İbrahim. Ankaragücü maçından sonra hatta daha öncelerinde de bir çok kez hata yapmış olabilir ancak bu çok ağır oldu sanki. Niyedir bilmem ama gerçekten üzüldüm İbrahim Üzülmez'e. Belkide bu kadarı fazla olduğu için üzüldüm. Bundan sonra ne yapar bilmem ama umarım futbolu bırakıpta yıllarca ekmek yedikleri, bugüne gelmelerindeki en büyük etken olan eski kulüplerinin kuyusunu kazmayı amaç edinmiş spor yazarları, yorumcular kervanına katılmaz.

İşte Beşiktaş'ın İbrahim ile ilgili açıklaması;

"13 Şubat 2011 tarihinde oynanan MKE Ankaragücü Beşiktaşmüsabakasının devre arasında soyunma odasında futbolcumuz İbrahim Üzülmez'in sebebiyet verdiği sportmenliğe aykırı davranış neticesinde, teknik heyetimizin verdiği rapor ve durum Yönetim Kurulumuz'un bugün olağanüstü yaptığı toplantıda değerlendirilmiş ve İbrahim Üzülmez'in sözleşmesinin feshedilerek kulübümüz ile olan ilişkisinin kesilmesine oy birliği ile karar verilmiştir."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder