18 Mart 2011 Cuma

Vasiyetimdir: Öldüğümde Beni Çanakkale'ye Gömün




Bombalar patlarsa başında bir gün
Yaralanmışsan, kanıyorsa heryerin
Ve doktor yok, ilaç yok, aş yok, su yok
Anadan, babadan ve yardan ayrısın,
En katmerlisinden hasret var
Ve sen bir vatan kurtaracaksın.
Bugün yaşıyorsan bir sebebi olmalı,
Ve senin hayatın için
Kendi hayatlarını terkedenlere,
Biraz sevgi, biraz vefa çok şey olmamalı.
Seni bilmem benim yüreğim o diyarın yolcusu.
VASİYETİMDİR; ÖLDÜĞÜMDE BENİ ÇANAKKALE'YE GÖMÜN.

Ne bir mermer taş isterim başımda,
Son nefesim bilmem hangi yaşımda,
Al bayrağım olsun dostlar naaşımda,
Öldüğümde beni, beni Çanakkale'ye gömün.

Merasime hiç gerek yok,
Dualar yoldaşım olsun,
Şehitler sırdaşım olsun,
Öldüğümde beni Çanakkale'ye gömün.

Deli sevda döner durur başımda,
Koca Seyit her rüyamda karşımda,
Yiğitlerle söyleşirim düşümde,
Öldüğümde beni, beni Çanakkale'ye gömün.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder