27 Mart 2011 Pazar

Adnan Polat Devri Bitti


Herkes bugünkü yıllık olağan genel kurulu bekliyordu. Gündemdeki en önemli madde yönetimin ibra edilip edilmeyeceğiydi. Sabahki konuşmaları bilmiyorum ancak eve geldiğimde ilk olarak Arda Üçer'in konuşmasını izledim çok güzel konuştu helal olsun dedim. Daha sonra gelenler çok ağır konuştular gerçekten. Ee gerçekler çok ağırdı. Adnan Polat'ın yerinde olduğumu düşündüm bir an; sabahtan beri bana bu kadar laf etseler, acımasızca eleştirseler ve hepside gerçek olsa ben orada duramaz istifayı basar çıkar giderdim. 


Adnan Polat'tan beklediğim konuşmaya geldiğinde ufak bir konuşmadan sonra erken seçim kararı açıklamasıydı. Ancak o hâla bir değerlendirme yapıp 1 hafta içinde kararı açıklayacağız dedi. Kısaca ibra edilmiş olsaydı seçim falan hikayeydi yani. Her konuda yüklenildi Adnan Polat'a ancak özellikle TT Arena açılışı ile resmen yerden yere vuruldu. Açılıştan sonra yaptığı hükümet yalakalığı ile her kürsüye çıkandan eleştiri aldı. Özellikle Burak Cop'un Başbakan'ın ıslıklanması ile ilgili söylediği söz gerçekten çok güzeldi; "Fenerbahçe taraftarı adam gibi adam Recep Tayyip Erdoğan pankartı açarlar ama Galatasaray taraftarı protestosunu yapar" dedi.

Sonuç olarak yönetim mali olarak ibra edilse de, idari olarak ibra edilmedi ve tüzük gereği 30 gün içerisinde kongreye gidilecek. Adnan Polat, mevcut yönetimdeki isimler ve yönetimden istifa eden isimler seçime giremeyecekler. 

GS Sözlük'te benjcev'in söylediği gibi; "Bu bir darbedir. Keşke her darbe gibi bu darbede bizi 10 yıl öncesine götürse." Katılmamak mümkünmü....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder