3 Mart 2011 Perşembe

Çok Şükür Gitti


Bugün olağanüstü toplanan yönetimde en sonunde beklenen karar çıktı. Kulübe verdiği zararın haddi hesabı olmayan Adnan Sezgin sonunda gitti. Aslında bu birnevi Adnan Polat'ın kendini kurtarma çabası gibi. Çünkü 3 hafta sonra daha zor günler bekliyor onu.

Giderayak elinden geldiğince yine savunmuş başkan Sezgin'i. İşte toplantıdan çıkan karar;

"Bugün toplantıda bir karar aldık ve Sportif direktörümüz Adnan Sezgin ile yollarımızı ayırdık. Kendisi toplantıda kendisinin ayrılmasının durumu düzeltebileceğini, daha fazla baskı olmaması gerektiğini belirtti. 'Kulübün selameti için istifam gerekiyorsa istifamı arz ediyorum' dedi ve ben de kabul ettim. Ancak şunu ifade etmek isterim ki Adnan Sezgin Galatasaray’da bana muhalif kesimler tarafından günah keçisi ilan edildi. Hak etmediği şeylere maruz kaldı. Bana yaptığı 6 istifasını geri çevirdim ancak bunu kabul etmek zorunda kaldım. Kendisine bu zamana kadarki hizmetlerinden dolayı teşekkür ediyorum. Bunu hak etmediğini düşünüyorum. İnşallah bundan sonrası bizim için daha hayırlı olur. Cumartesi günü oynayacağımız maça konsantre olmak istiyoruz." 

Daha neyini savunuyorsun. Bu kadar mı körsün. Sana karşı elinde ne koz varsa artık o da biyere kadar getirdi onu. Allahtan en büyük dileğim onun bu kulübün kapısından bir daha içeri dahi girmemesidir.

2 yorum:

  1. Gitti valla Mehmet.Biri gitti en azından.Sırada kendisi var artık.Bekleyeceğiz.

    YanıtlaSil
  2. Çok geç oldu ama sonunda gitti Sayhan. Dediğin gibi sırada diğer Adnan var. Onun içinde kongreyi bekliyorum bakalım ordanda iyi bir sonuç çıkacak diye ümit ediyorum.

    YanıtlaSil