23 Ağustos 2010 Pazartesi

Yorumsuz!!!


Allahım sana geliyorum. Bu kabusmu nedir anlamadım. Her geçen gün takım nasıl bu kadar kötüye gider anlamıyorum. Aslında bazı bölümlerde iyide oynadık ama bu sene gerçekten top bizi sevmiyor. Hakemler ise zaten sevmiyor. Volkan topu kucakladı eve götürecek nerdeyse yüzüne bakıncada ulan ne öküzlük ettim ben ifadesi var. Ama hakem ben sendende öküzüm dedi ve atmadı üzerinede Ayhan ve Baros sarı kart gördü. Hoş Baros haketti.Volkan ise şaşkın nasıl olduda atılmadım diye. Daha ilk yarıda hemde Volkansız bir Bursaspor'un hücum gücünun %40'ı gitmiş demektir.


Biz bu sene takımı değilde Neill, Kewell, Baros üçlüsünü izlicez galiba. Öncelikle Neill ben bu adamın yerinde olsam çok ciddi söylüyorum en sonunda dayanamam ya isyan ederim ya da yanımdakilerden birine girişirim. Diğer 3'ü oynamasada olur zaten ha varlar ha yoklar Neill tek başına oynuyor. Zaten kafamda saç azdı bu bekler kalanınıda yoldurttu bana. Maç boyunca Ali Turan ve Hakan Balta ikilisinin kulaklarını çınlattım. Ali zaten olmayacak belli ama olmayacağı gün gibi ortadayken neden Serkan hala yanında oturuyor be Rijkaard. Sonunda doğru bir iş yaptın ve Ufuk'u aldın kaleye ama niye hala sağ bekte Ali var aklım almıyor benim anlayan varsa banada bi anlatsın lütfen. Hakan Balta'nın bu duruma gelmesinin en büyük sebebi ise Türk futbolunda alternatifsiz oluşu. Hakan'ın götünü çok kaldırdı bu durum ve işte sonuç. Allahım şu Çağlar bir an önce iyileşsinde kurtulalım Hakan'ı izlemekten. Adam takımdaki en ruhsuz kişi. Faydasından çok zararı var bu iki bekin takıma. Ali Turan'ı gördükçe Sabri'nin övülmeyi ne kadar hakettiğini  ve Sabri'ye bugüne kadar haksızlık yaptığımızı düşünmeye başladım.

Orta sahada bir beynin ne kadar önemli olduğunu takıma ne kadar büyük etkisi olduğunu bugün Ergiç'i izlerken bir kez daha anladık. Zaten orta saha ile ilgili tek kelime etmek istemiyorum inanın içim sıkıldı artık bu muhabbetten. Bu durumu biz yazmaktan bıktık yönetim izlemekten bıkmadı.

Ahh be Kewell bu takımda senden bir tane daha olsa ne güzel olurdu. Sezon başında söylemiştik bu sezonun en iyi transferi Kewell'dır diye. Yönetimin en doğru yaptığı iş Kewell ile sözleşme yenilemekti. Adam sahada sonuna kadar mücadele ediyor. 90+4'de Baros ile birlikte hala pres yapıyordu. Didindi durdu ama olmayınca olmuyor. Daha doğrusu 3 tane adamla maç kazanılmıyor. Hep Türk oyuncuların takım ruhundan bahsedilirdi. Özellikle bir ara 11 Türk ile maçlara çıktığımız dönemde. Ama bugün öyle bir noktaya geldik ki bu ruhu sahaya yabancı futbolcularımız yansıtıyor. Daha doğrusu bunlarınki birazda isyan. Diğer arkadaşlarının ruhsuzluğuna, isteksizliğine isyan. Ama bir söz vardır ya iyi futbolcular maç kazandırır, iyi takımlar şampiyon olur diye. Bizim takımımız iyi değil işte. Geçen seneyi bile mumla arıyoruz.

Birşeyi merak ediyorum bu maçta kaptan Arda'mıydı. Daha doğrusu o band doğru kişidemiydi. Sahada birkaç korner ve hakeme itiraz etmek dışında hiç bir varlık gösteremeyen, takımı ateşlemekten yoksun, mücadele etmeyen bir kaptan olurmu. Biz maç kurtarmasını beklerken o sadece maçı izledi. Hangi pozisyonda bir tane arkadaşını uyardı. Ne zaman takımı ateşleyecek bir hareket yaptı. Bu saydıklarımın hepsini bugün Neill ve Kewell yaptı. Son 3 maçtır yaptıkları gibi. Hazırlık kampında süperdin Arda bizi gerçekten çok umutlandırmıştın ama bu umutları 3 maçta sıfırladın. Niye bilmiyorum ama sezon başladı ve sen geçen sezonki isteksiz, küskün Arda gibi sahada dolanmaya başladın yine. Oysaki sezon başında GS Tv'de röportajında aklımda sadece futbol var diyordun bambaşka bir Arda izleyeceksiniz diyordun ama biz yine geçen sezon ki Arda'yı izliyoruz. Sen bu takımın kaptanısın ve bu takımı saha içinde toparlamak senin işin ama sen en az Ali ve Hakan kadar kötü oynuyorsun be kaptan.

Neill, Kewell ve Baros bu sezon bu gidişle sadece sizi yazacağız gibi.

Bursaspor ise geçen seneki kadrosunu korudu korumakla kalmadı gerçekten çok iyi transferler yaptı. Zapo'nun yerine Stepanov'un alınması, sola ise Vederson'un gelmesi ile savunma hattı dahada güçlenmiş. Orta sahada ise Ergiç gibi bir lider var. İşte biz orta sahaya adam arıyoruz ya aradığımız adam aynı Ergiç gibi bi adam. Hem mücadele edecek, hem takımı yönetecek hemde takıma liderlik edecek. Hiç umudum olmasada umarım öyle bir adam buluruz. Kanatlarda ise Ozan ve Volkan geçen sene kaldıkları yerden devam ediyorlar. Daha doğrusu Volkan devam ediyor Ozan biraz formsuz. Yoksa bizim o varlığı ile yokluğu bir sağ kanadı hallaç pamuğu gibi atması gerekirdi Ozan'ın. Forvette ise Sercan yine formdaydı. Neill'in yerine bugün bu aciz savunmada bir de Gökhan'ın olduğunu düşünemiyorum. Takım olarak kaldıkları yerden devam ediyorlar yollarına hemde geçen seneden daha güçlü. Yolları açık olsun.

Adnan Başkan umarım Adnan Sezgin ile eserinden mutlusundur. Haldun'u çizerek doğru mu yaptın şimdi bunun cevabını bugün sana tribün verdi işte. Bu takımda taraftarın istekleride önemli bunuda bütün sezon boyunca tıpkı bugünkü gibi göreceksin. Kewell olayında nasıl taraftarın haklılığı ortada ise Adnan Sezgin konusundada haklı olduğumuzu anlayacaksın ama işin acı tarafı işte o zaman takım için çok geç olmuş olacak işte bundan korkuyorum.

Saygılarımla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder