20 Ağustos 2010 Cuma

Allahtan Onlar Var. Neill-Kewell-Baros


Cidden ya onlarda olmasaydı nolacaktı. Bu kadar ruhsuz bu kadar isteksiz bu kadar kötü bir takım olabilirmi. Yada bu takım Galatasaray olabilirmi. İnsanın inanası gelmiyor bu nasıl bir ilk yarıdır. Futbolcular sahada ha var ha yok. Aykut bize dün gece yine dejavu yaşattı. Steau maçını izler gibiydim. Ya sanki küme düşmemeye oynayan takımdasın da çizgi kaleciliği yapıosun. İnsan bir adım önüne çıkmazmı, çıkmayı düşünmezmi bu kadarmı kafan çalışıyor be kardeşim kaç yaşına gelmişsin. Hoş kabahatın bi o kadarıda kaleci antrenöründe. Bu uyarıları o da yapmıyor bence.

Defansa gelince allahtan bu takımda Neill var yoksa halimiz gerçekten harap. Sağda Ali solda Hakan bildiğimiz gibi. Ruhsuz ve yeteneksiz iki bek. Ali Turan Sivas maçında resmen perişan olmuş neden hala ilk 11'de anlayan lütfen banada bi anlatsın. Hakan Balta ise evlere şenlik. Nerde eski Hakan nerde şimdiki Hakan. Gollerde bu ikisinin hatası var. Hele ikinci golde Hakan Balta'nın ne yapmaya çalıştığını anlamadım. Vur kafayı ya da koy ayağı kornere gitsin hangi akla hizmet sen topu göğsünle pas vermeyi nasıl düşünürsün. Bir adım gerinde adam var zaten Aykut diğer köşede kalmış göğüs pası versen nolacak. Servet desen her zamanki gibi savruk ne yaptığını bilmez halde. Serkan oynadığı o kısacık sürede Hakan'dan kat ve kat iyi oynadı. Bu çocuğa artık bir şans vermek gerekiyor. Diyorum ya allahtan Neill var defansta. Sağda Ali'nin solda Hakan'ın açıklarını kapattı. Yetmedi takım oyun kuramadığında oyun kurdu. Gerçekten bu takım için bir şanstır Lucas Neill. O da olmasaydı dünkü halimizi düşünmek bile istemiyorum.

Orta sahada ise Mustafa, Ayhan, Arda ve Serdar resmen yokları oynadılar. Hiç biri ne mücadele etti ne de olumlu bir hareket yaptı. Hani Kewell sakattı, hani hastaydı, hani yaşlıydı. Adam 90 dk sahanın en iyisiydi. Hani Neill için dedik ya allahtan var diye aynısı Kewell içinde geçerli. İlk yarı yalnızdı taa ki Baros oyuna girene kadar. Baros ile birlikte ikinci yarıda ikisi aldı takımı sürükledi. İkinci yarıda Barış'ın girmesi ile birlikte orta saha hiç değilse biraz mücade etmeye başladı sertleşti. O dk'ya kadar Karpaty'li oyuncular topu her aldıklarında soluğu bizim ceza sahasında aldılar. Ayhan ve Mustafa ile bu takım hiç bir yere varamaz bu gün gibi ortada. Barış belki bu ikisindende yeteneksiz daha doğrusu bu ikisi kadar bile aklını kullanamıyor ama bu ikisinin toplamından daha iyi mücadele ediyor. Serdar Özkan ise dün çok silikti. Belki de hastalığı üzerinden atamadı belki gününde değildi ama hiç bir faydası dokunmadı takıma. Kaptandan ise dün çok şey bekleyen taraftar hayal kırıklığına uğradı. Ben Arda'yı sadece duran toplarda gördüm. Bide bi ara pres yaparken o kadar. 



Forvette Batdal aslında kötüde başlamadı ama daha öncede söylediğimiz gibi henüz hazır değil. Büyük takım oyuncusu büyük takım golcüsü olmaya hazır değil. O uzun boya o fiziğe rağmen inanılmaz bir tekniği var. Hele 3 kişinin arasından çıkışı beni bitirdi. Ama daha çok zamana ihtiyacı var. Nitekim 35. dk'da yerini Baros'a bıraktı. İlk yarı bitsin diye dua ettik resmen. Ama ikinci yarıda öyle bir Baros vardı ki sahada gerçekten rüzgar gibiydi. Heryerdeydi hücumda. Ve 3. kez diyorum ki allahtan Baros var.



O ilk yarıyı izledikten sonra 2. yarıdan hiç ama hiç ümidim yoktu. İzlemeyi bile düşünmüyordum çünkü takım hiç umut vermiyordu. İkinci yarının başında Servet'in kafası auta gidince kıpırdanmalar başladı. Ama dedim ya gerçekten iyi başladık 2. yarıya. Kewell'ın şahane pasına Baros gelişine vurunca çok şükür dedim maç hiç değilse berabere bari bitecek. Çünkü Karpaty tamamen kapandı. İnanılmaz bir efor sarfetti takım 2. yarıda maçı çevirebilmek için. Golden sonra Kaptan ortaladı Servet bomboş vurdu direkten döndü. Baktı olacak gibi değil Kewell aldı yine sazı eline rakibi yerlerde süründürdü birinide taktı peşine girdi ceza sahasına Baros'a verdi pası ve 2. golü bulduk. Baros bir tanede bomboş bir rövaşata kaçırdı. Rövaşataya kalkınca Antep'e attığı rövaşata golü gözlerimin önüne aha gol dedim ama vuramadı topa. Bomboş bir pozisyon harcandı.

Sözün özü dün bu takımı bu üçlü; Neill,Kewell ve Baros ipten aldı. Aykut, Hakan, Ali ıslıklanmayı sonuna kadar hakettiler. Maçı katlettiler resmen. Rijkaard'ında çok hatası vardı dünkü maçta. Ali ile başlamak bunların başında geliyordu. Sağ bek olmayan adamdan sağ bek yaratma çabası boşa. Senin elinde bir sağ bek var zaten. Ali Turan'dan ancak bir Cihan Haspolatlı kadar sağ bek olur. Olunca en geç 2 sezon sonra Anadolu'da gezinmeye başlar. Elinde sağ bek varsa onu kullanacaksın kardeşim bu kadar basit. Mehmet Batdal ile başlamasıda yanlıştı. Bu ilk maç ve evindesin mutlaka avantajlı bir skor alman şart o yüzden 35. dk'daki değişiklikle durumu toplaradı.

Son sözüm ise Adnan Polat ve ekibine. Sizin kızmaya hiçmi hiç hakkıınız yok be başkan. Daha ne bekliyorsun transfer için. 11 gün kaldı şunun şurasında takımın hali ortada. Kahroluyoruz artık bu takımı izlerken. Artık birşeyler yap ama yeter ki Galatasaray'da transfer bitmez masalları anlatma bize. Kalecin facia, defansta Neill dışında elle tutulur tek bir adam bile yok, orta sahanın acizliğini zaten sağır sultan bile biliyor, forvetin alternatifsizliği ise apayrı bir dert. Bilmiyorum nasıl yapacaksınız ama son 11 gün artık. Taraftarın sabrı kalmadı artık dünkü ıslıklarla bunuda gördün dün. 2 gün içinde birşeyler olabilir demiştin çarşamba günü. Bugün cuma bakalım neler olacak. Ama hiçmi hiç ümidim yok birşey olacağına dair.

Saygılarımla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder