14 Mayıs 2011 Cumartesi

Hoşgeldin Başkan / Gençlerbirliği 2-3 Galatasaray


Bugün Galatasarayımız için çok önemli bir gündür. Asıl gündemde olan başkanlık seçimi, maç kimsenin umrunda değildi. Maçta yanımda 11 yaşında bir çocuk oturuyor. Daha maçın 20 dk.sı falan. Abi şu 52 numara kim dedi kısa boylu olan. Emre Çolak dedim. Bir o birde Servet oynuyor abi dedi. Servet birşey yapmadı ki daha dur bakalım dedim. Ama abi güzel oynuyor dedi, iyi bakalım dedim. Birkaç dk geçti aradan bu sefer ben sordum kimleri beğeniyorsun Galatasaray'dan diye; çocuğun saydığı isimler Servet, Ayhan, M.Sarp, Barış ve Arda. Hadi Arda tamam da diğerlerini niye beğeniyorsun dedim, bak mesela yanımızdakiler, arkamızdakiler Servet'e küfrediyorlar dedim. Çocuğun verdiği cevap; ama abi tv'de herkes bunların iyi olduğunu söylüyorlar dedi. Tamam dedim çocukla muhabbeti kestim. İşte bu tv'deki Rıdvan Abileri, Bülent Abileri bu gençlerin beyinlerini böyle yıkıyorlar. Çocuk neredeyse Servet'i, Sarp'ı kahraman gözüyle görüyor.


Maçın başında orta saha mücadelesi vardı. Yekta, Culio ve Emre ile orta sahasına karşı Oktay, Jedinak ve Mehmet ile karşılık vermeye çalıştı Gençlerbirliği. Kewell'ın çokda net olmayan 1-2 şutuna karşılık Gençlerbirliği atağı bile yokken tesadüfi bir gol ile öne geçti. Orhan'ın vuruşunda Emre'ye çarpan top gol oldu. İlk yarıda Sabri ve Kazım'ın çok güzel uyumu vardı. Nitekim Kazım'ın ortasında Kewell  çok güzel kafa vuruşuyla beraberliği getirdi. İlk yarıda takımın en iyileri Sabri ve Emre Çolak'tı bana göre. Emre Çolak maçında yıldızlarından biriydi o ayrıda. İlk yarıda Culio'yu hiç beğenmemiştim. Ama 2. yarının başında attığı bir gol vardı ki off off. Hurşut'u geriden gelip geçti ve mükemmel bir aşırtma yaptı. Sonrasında 2. yarıda da çok güzel bir futbol oynadı. Gerçekten 2. yarıdaki futbolu ile kendine hayran bıraktı herkesi Culio. 

Tam 2. golden sonra bir gol daha bulur rahatlarız derken yine anlamsız bir geri çekilme sonucunda son dk'lara doğru Gençlerbirliği'nin beraberlik golü geldi. Golden sonra bizim tribünde kimsenin 3.golü atacağımıza dair ümidi yoktu ama Emre Çolak'ın ortasında kalecinin hatası ile Kazım 3. golü attı ve üst üste 2. galibiyetimizi aldık. 

Maç ile ilgili bir kaç birşey söylemek gerekirse;

- Maçın yıldızı tartışmasız Culio. Ama onun yanında Sabri, Emre Çolak, Kewell ve Kazım'ı da unutmamak gerek. Özellikle Emre Çolak son 2 maçtır gerçekten çok iyi oynuyor. Şans bulmaya devam ederse üzerine daha da koyacaktır. Culio'nun ise her ne olursa olsun gelecek sezonda bu takımda olması gerek.


- Kewell gider ayak gerçekten çok güzel bir oyun sergiledi. 90 dk oyunun içerisindeydi. Kewell sevgimiz bambaşka ama artık bu aşkında sonu geldi.

- En çok şaşırdığım nokta taraftarın 90 dk Servet'e sahip çıkmasıydı. Çabuk unuttular sattığı maçları, takımı sabote etmesini. Bu taraftara herşey mübah. Tek sözüm size böylesi oyuncular lazım alın Servet'inizi başınıza çalın.

- Cem Sultan'ın gözündeki heyecanı bir görmeliydiniz. Çocuk neredeyse yarım saatten fazla ısındı. Sürekli Bülent Ünder'in gözünün içine baktı oyuna girebilmek için. 90+4'te bile hevesle formasını giydi tam oyuna girecekken maç bitti. Sonraki üzüntüsünü görmeliydiniz. Tugay teselli etti giderken. Böylesi forma giymek için can atan hemde çok yetenekli bir oyuncuyu kaybetmemek lazım. Bizim geleceğimiz Emre ve Cem. Ben bugün beklerdim ki taraftar bu çocuklara sahip çıksın ama Servet'e maç boyunca tezahürat yaptılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder