20 Aralık 2010 Pazartesi

Allah Yardımcın Olsun Boğazın Boğası


Sinan Şamil Sam. Türk Boks Tarihinin gelmiş geçmiş en iyi boksörü. Şu anda Ankara'da Dikmen'de 29 Mayıs Hastanesinde yoğun bakımda. Haberi duyduğumda gerçekten çok üzülmüştüm ki halada üzülüyorum. Umarım bir an önce toparlanır ve eski sağlığına kavuşur. Ayrı severim Sinan Abi'yi. Arkadaşımın kuzenidir. Biz lisedeyken 2-3 kez okula gelmişti. 2002 ya da 2003 yılıydı tam emin değilim. O zamanlar çok ünlü değildi ancak yinede bilirdik. Onu okulda görüp tokalaşıp konuşunca o kadar mutlu olmuştum ki. O günden sonra bu kameralı cep telefonlarına her zaman lanet ettim. Ahh ulan o zamanlar neredeydiniz diye. Daha yeni çıkmışlardı piyasaya ama çevremizde kimsede yoktu işte kahrolasıca :) Tv'de izleyipte gurur duyardık onunla. O kendini sakınıp bekleyip bekleyip sonrada rakibi anasından doğduğuna pişman eden sağ kroşesini indirdiğinde bizde gaza gelip koltuğa yastığa az yumruk atmadık. Yattığı hastane evime yürüyerek 5 dk keşke gidipte bir kez görebilsek destek olabilsek ama malesef görmek mümkün değil. Allah yardımcın olsun Sinan Şamil Sam. Bir sağ kroşe daha indir ama bu seferki azraile olsun...






3 yorum:

  1. Amin Hakan Amin.. İnşallah bunuda atlatır.

    YanıtlaSil
  2. Uzun zamandır gündemi takip edemiyorum,valla senden duydum şimdi... Allah acil şifalar versin...

    YanıtlaSil