8 Eylül 2010 Çarşamba

Çok Oluyoruz


Biri bizi durdursun tabi durdurabiliyorsa. Ya bu takımla ilgili ne denebilirki. Gerçekten öylesine bütünleşmişler öylesine inanmışlar ki sahaya kim girerse girsin inanılmaz bir hırsla oynuyor ve büyük katkı sağlıyor. İzlerken gerçekten büyük zevk alıyorsunuz ve şunuda söyleyeyim ben böylesi komplekssiz ve böyle kaliteli bir milli takım görmemiştim.



İlk günlerde pek umudum yok diye yazmıştım ama lafımı bir kez daha yedim. Dünya Şampiyonasında 7'de 7 ne demektir ya hepinizin ellerine kollarına sağlık. Hiç kimseyi öne çıkaramayacağımız bir maçtı. Düşününki Hidayet, Ersan ve Ömer Onan neredeyse son 12-13 dk hiç oynamadı. Bir tek Ersan 4. periyodun başında çıktı. Yani Dünya Şampiyonasında çeyrek final oynuyoruz ve son periyotta takımın gerek savunmada gerekse hücumdaki en iyi 3 adamına hiç ihtiyaç bile duymuyoruz. İşte böylesi bir takımız. Ellerinize kollarınıza sağlık hepiniz tek kelimeyle muhteşemsiniz. Allah yolunuzu açık etsin böyle oynadıktan sonra önümüzde hiç kimse duramaz. Allahın izniyle önce Sırbistan ve sonrada finalde kim gelirse bu inanmışlıkla, bu hırsla ve bu güvenle onlarıda ezeriz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder