18 Kasım 2010 Perşembe

Misimovic Kadro Dışı


Ve Hagi bekleneni yaptı takıma neşteri vurdu.  Ama açıkçası ben bu ismin Misimovic'i olacağını tahmin etmiyordum. Çünkü Misimovic'e sıra gelene kadar 6-7 tane oyuncu var daha. Hagi'nin kiralık istemiyorum açıklamasında açıkçası herkes gibi bende İnsua ve Misi arasında kalmıştım. Anlaşıldı ki Misi'ymiş. 

Çok saçma ve enteresan bir sözleşmesi var Misimovic'in. 1-2 milyon dolar arası bir para ödendi ve Mayıs ayında  bonservisin geri kalanını ödemezse Galatasaray tekrar Wolfsburg'a dönecek. Böyle bir anlaşma, böyle bir yönetim zafiyeti ve böyle bir basiretsizlik olabilirmi. Misimovic ülkeye alışamazsa istenen futbolu oynamıyacak ve ülkesine dönecek. Gerçekten burada yönetimin zafiyeti açıkça belli.

Söylentiler bugün antremanda Hagi ile tartıştığı yönünde. Trabzon maçından sonra da bir tartışma olmuştu bugün antremanda ki de onun üzerine tuz biber ekti. Kadro dışı kalması Hagi ile tartışması ise anlarım, haa yok kötü performans, kalitesizlik vs gibi şeyler ise dediğim gibi Misimovic'e gelene kadar daha Servet, Mustafa Sarp, Ayhan, Ali Turan, Serdar Özkan, Gökhan Zan ve Hakan Balta var. Elbette ki daha önce de dediğimiz gibi Hagi'nin aldığı kararın arkasındayız. Ama madem Misimovic ile başladı bu olay devamı kesinlikle gelmeli sadece onunla sınırlı kalmamalı. 

Bu kararın neler getireceğini zaman gösterecek ama Hagi'nin devamını getirmesi gerekiyor.

6 yorum:

  1. Misi gelmeden önce Les Adnans çıkıp Misimovic bizim 3.-4. tercihimizdi dediler.Bu laf zaten transferin ne kadar yanlış olduğunu gösteriyordu.Hatta daha sonra çıkıp "biz Ibricic ismini Misimovic'in bonservisinden düşmek için kullandık" dediler.Bu kadar rezil bir yönetim,aptal bir politika olmaz.Ayrıca Hagi Manisa maçından sonra o kadar konuştu,günlerdir ses seda yoktu.Misi kadro dışı kalsın tamam ama takım arkadaşına küfreden Sarp,hocasını tehdit eden Servet,evlerde partiler veren Barış,saha içinde herkesle dalaşan Ayhan,götünü çekemeyen Ali Turan,usulsüz menajerlik yapan S.Özkan vs vs kadro dışı kalmazken Misi'nin kurban edilmesini sindiremiyorum.

    YanıtlaSil
  2. ya transfer edilişi saçma, sözleşmesi saçma. Her geçen gün biraz daha fenerbahçeye benzemeye başlıyoruz. Belki Misi'nin kadro dışı kalması doğrudur ama bu iş onunla sınırla kalırsa işte yanlış orda olur. Misi'nin yanında saydığın isimlerin hepsinin kadro dışı kalması gerekir Burak kesinlikle haklısın. Tahmin ediyordum böyle bir şey olacağını ama ilk kadro dışı kalacak ismin Misi olacağı hiç aklıma gelmezdi.

    YanıtlaSil
  3. Cana ve Misimovic'in sözleşmelerindeki "90 dakikayı tamamladıkları takdirde alacakları paradan dolayı" her maç kasıtlı olarak çıkartıldıklarını artık herkes duydu.Takımdaki diğer kazma saplarını bunların yerine oyuna almak için takımda tutuyorlar.Ucuz etin yahnisi de böyle ucuz oluyor.

    YanıtlaSil
  4. Cana ve Misimovic'in parasını düşünüyorlarsa madem Serdar Özkan ve Gökhan Zan ikilisinin yıllık 2 milyon euro'ya yaklaşan paralarını neden düşünmüyor yönetim merak ediyorum. Tribünde çekirdek yiyerek para kazanıyor adamlar. Ya da Kewell ve Pino'dan fazla kazanan Mustafa Sarp'ın parasını neden düşünmüyorlar.

    Adnan'lar bedavalarınıda alsınlar gitsinler en hayırlısı bu.

    YanıtlaSil
  5. Gayet isabetli bir karar manisa maçında oyuna girişini görürken delirdim ben sanki parka yürüyüşe çıkıyor arkadaş ama daha isabetli olması için yukarda ismi zikredilen vatandaşlarında bir an önce k.dışı kalması lazım ki öncelikler servet ve ayhan bir an önce s.ktr olup gitmeli

    YanıtlaSil
  6. Diğerleride gitmedikten sonra hiçbirşey değişmeyecek bu takımda. Nasıl Misi için devre arası beklenmediyse Servet, Ayhan ve M.Sarp içinde beklenmemeli. Ali, Serdar ve Gökhanda bir an önce gitmeli bu takımdan.

    YanıtlaSil