14 Kasım 2010 Pazar

Herşeyi Değiştirmek İçin Buradayım


"Gerekli analizleri yapıp, neleri yapacağıma karar vereceğim. Bazı oyuncuların tavrıları normal değil. İsim vermiyorum ama sahadaki görüntü hoşuma gitmiyor. Ben buraya çalışmak için durumu bilerek geldim. Ve her şeyi değiştirmek için buradayım"

"Galatasaray'a ilk geldiğmde oyuncularla ilgili aniliz yapacağımı söylemiştim, bunu kesinlikle yapacağım. Belki bazı oyuncular ile ilgili çok çabuk bu kararı vereceğim, belki devre arasını bile beklemeyiz. Bazı futbolcular ile yollarımızı devre arasını beklemeden ayırabiliriz. Çünkü böyle gitmez. Ben Galatasaray'da elimde olan oyunculara adapte olmalıyım ve en iyisini çıkartmak zorundayım. Ama siz de görüyorsunuz ki bazı işler doğru değil. Dolayısıyla bu konuda bir şeyler yapmak zorundayım. Bazı oyuncular çok az verim veriyor, kim bizimle devam etmek isterse onunla devam ederiz."


Gözünü seveyim, kurban olayım Hagi kurtar bizi şu oyunculardan. Bunu yapsan yapsan sen yaparsın. Rijkaard'ın başını yediler, senide yiyecekler. Her kim olursa olsun kimsenin gözünün yaşına bakma. A2 takımıyla çıksak zaten bundan daha kötüsüde olamaz. Bu taraftar senin arkanda. Ne yönetime ne de futbolculara (birkaçı hariç) güveniyoruz. Sadece sana güveniyoruz. Bu takımı pisliklerden temizle. Bunu sadece sen yaparsın...


4 yorum:

  1. Yarın öğlen çıkıp Servet-Sarp-Balta-Ayhan-Barış ve hatta Sabri'yi süresiz kadro dışı bıraktık,devre arasında da gönderecez derse Hagi'ye kim yanlış yaptın diyebilir? Ben bile burdan koşar gider elini ayagını öperim.

    YanıtlaSil
  2. Öyle bir şey yaparsa kurban olurum ben Hagi'ye. Dört gözle bekliyorum bugün birşeyler olsun diye. Artık geciktirmeden kararları alması gerek. Çıkalım A2 ile geleceğimizi kurtaralım.

    YanıtlaSil
  3. Burak hocam, Ali Turan'ı unutmuşsun hocam, aman gözünü seveyim..

    YanıtlaSil
  4. Hakan doğru söylüyor gram faydası olmayan Ali Aga'yı unutmak lazım. Bu adamı gördükçe Uğur Uçar'a daha çok üzülüyorum onun kötü hali Ali'den faydalıydı.

    YanıtlaSil