1 Ağustos 2013 Perşembe

Bir Garip Transfer


Takımdan gitmesi en muhtemel isimlerden olan Sercan sonunda kendine kulüp buldu. Her zaman fazla abartıldığını düşünmüşümdür Sercan'ın. Zira Bursaspor'da da 11 gol attığı sezon dışında sürekli beklentilerin altında kalmış bir isimdi. O zaman transferine izin verilmiş olsaydı belkide farklı bir yerde olabilirdi Sercan ama o dönem çok büyük rakamlar dönmüş ve kimse o bonservisi ödeyememişti. Sercan'da kendini futbola vermek yerine gezmelere verince gün gün geri gitti.

O dönemki performansı düşünüldüğünde yine de büyük paraya gelmişti Galatasaray'a. Ama bu Galatasaray'ın da kıymetini bilemedi. Çalışmak yerine gezmeleri tercih etti. Zaten dediğim gibi bana göre abartılan bir isimdi ve yanılmadım da tribüne mahkûm oldu. Sivasspor'a kiralandı yine birşey değişmedi. Bu saatten sonra Sercan'dan birşey olacağına dair ümidim yok hiç.

Yerden yere vurulan çok eleştirilen Batuhan bile becerir beceremez bilmem ama bir yeniden doğuş çabasında. Dediğim gibi becerip beceremeyeceğini zaman gösterecek ama ondan da pek umudum yok. Ama ondan umudum olmamasının nedeni karakterindeki sıkıntı. Yoksa işi yeteneğe vurursak Batuhan abartısız 2 Sercan eder. Zaten Süper Lig istatistiklerine baktığımızda da Batuhan'ın daha iyi olduğunu görürüz. 

Sercan Yıldırım: 110 maç 25 gol 
Batuhan Karadeniz: 91 maç 20 gol

Her neyse amacım bu ikiliyi karşılaştırmaktan ziyade Sercan'ın nasıl abartıldığını göstermekti. Ancak başlıktanda anlaşılacağı üzere onun Şanlıurfaspor'a kiralık transferi gerçekten ilginç. Demek ki Sercan'dan hâla umudu kesmeyenler var. Fatih Hoca hâla bir umut belki olur diye bekliyor sanırım. Zira Sercan gibi takıma zarardan başka birşey getirmeyen bir ismin sözleşmesinin uzatılmasının ardında başka bir sebep göremiyorum ben. Bu tabi birazdan yerli oyuncu olmasından kaynaklı. Hani bi ihtimal toparlanır biraz bişeyler yaparsa kadroda tutarız mantığında kulüp. 

İnşallah Sercan herkesi yanıltır ve kapasitesinin (!) üzerine çıkar ve takıma faydalı olur. Ama....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder