20 Kasım 2011 Pazar

Bir Kere Sende Utanacak Yüz Yok


"Şunu hep merak ederim, acaba şimdi akşam evine gidince izliyordur. Su düştü ya buraya sonra kafasını tutuyor atıyor. Acaba bunu izlerken hangi duygularla izliyorlar acaba? Ben şimdi Eboue'yim izliyorum böyle bir şey yaptım. Ne düşünürüm sence?  Şık olmamış der herhalde. Şık çok basit kalır. Yani utanırım ben, hemen kanal değiştiririm bak. Öyle bir şey yaptıysam ben hemen pat diye.."


- Bir kere sende yüz olsa yorumculuğu bırakıyorum dediğinde bırakırdın. Ama neden bırakasın ki... Teknik direktörlük yapsan Yılmaz Vural'ın rekorunu 2'ye katlarsın kovulmada. Haa tabi şöyle bir şeyi atlıyoruz sen onun çeyreği kadar takım bulamazsın.

- Sende yüz olsa taraftara küfreden adamı savunmazsın. Sende yüz olsa Galatasaray'ın Avrupa maçında devre arasında ettiği küfürler aklına gelirde her yorumunda utanırdın.

- Sende yüz olsa Emre'yi eleştirirsin. Milli maçta taraftara küfreden, 61 yaşındaki kadına küfredip karakolluk olan, saha içinde kendi takım arkadaşına küfreden şahsı eleştirirdin.

- Sende utanacak yüz olsa tarafsız yorumcuyum demezsin. Fenerbahçe dışında herkese düşman olduğun açıkken nasıl utanmadan tarafsızım dersin. Peki ekranda kendini izlerken bu sözü duyduğunda utanıp tv'yi kapatırmısın? Kapatmazsın, çünkü yalan söylerken utanmazsın... Eboue'yi provakatörlükle suçlarken, milli maçta taraftarı provake eden Volkan aklına gelmiyormu? Hoş gelse utanacakmıydın sanki... Kenara her geldiğinde tribünlerden çakmak yağan ve kendisine isabet eden adamın tepkisine provakatörlük diyorsun ya senden daha büyük provakatör var mı bu ülkede?

- Artık sabrımızı taşırıyorsun Şeytan. Bazılarına yalakalık yapacağım diye insanların sabrını zorluyorsun. Biz seni de, amacını da çok iyi biliriz. Dikkat et Galatasaray düşmanlığı ile tek ekmek kapın olan Fenerbahçe yalakalığından da olma. Çünkü sen yorumcu falan değilsin. Bir kere futbolu bilen adam senin yaptığın yorumları yapmaz. Senin yaptığın yorumu benim 79 yaşındaki dedemde yapıyor. Tek farkınız yaş. 

- Kime söylüyorum ki sende utanacak yüz mü var...

1 yorum: