6 Ağustos 2011 Cumartesi

Hangi Galatasaraylılık Onurundan Bahsediyorsunuz?

Günlerdir medya organlarında dolaşan Emmanuel Culio'nun Orduspor'a trafsferi ne yazık ki gerçekleşti. Fatih Terim geldiğinden itibaren söylenen Culio'nun gönderilme ihtimaline inanmıyordum ama hangi sebebten ötürü niye gönderdiler diye düşünüyorum bir türlü anlayamıyorum. Galatasaraylılık duruşundan,ruhundan bahsedenlere burdan sesleniyorum hangi Galatasaray'dan bahsediyorsunuz. http://www.viddler.com/explore/stadyumevde/videos/46/ alın izleyin şu videoyu bahsettiğiniz Galatasarayı bu Servet'le mi bu Ayhan'la mı kuracaksınız. Kendini Galatasaray'dan büyük gören bu adamlar bu takıma ne sağlayabilirler. Biz değilmiydik ''Başarılar gelir geçer Asaletin bize yeter diye'' maç boyu tezahürat edenler nerde asalet bu oyuncularla mı asaleti oluşturacaksınız. Biri teknik direktörü ile sıkıntısı var diye maçı satar (izleyin maç özetini gayet açık şekilde görürsünüz Servet beyi) biri ekmek parası olan top kovalamak yerine saha içinde rakip oyuncuyu kovalar (videonun 4.10-4.30 dk kaları arasına bakabilirsiniz Ayhan beye). Bir de bu Ayhan bey takım ikinci kaptanı.

Ama siz ne yapıyorsunuz facia şekilde geçen sezonun ikinci yarısında Galatasaray onurunu ayakta tutmak için çırpınan Lorik Cana ile birlikte iki oyuncudan biri olan Culio'yu gönderiyorsunuz. Tabi sizde haklısınız Culio gördüğü 7 sarı kartı Ayhan bey gibi ne hakeme laf yetiştirmekten ne de rakip oyuncu kovalamaktan gördü ya da Servet bey gibi hocası kovulsun diye maç satmadı. Yaptığı tek şey formasını şerefle taşımak için aslanlar gibi mücadele etmekti Culio'nun.

Elveda Aslan Yürekli diye sesleniyorum kendisine ve yeni takımında başarılar diliyorum. Ama Galatasaray onurundan bahsedenlere de bırakın Galatasaraylılık duruşu mu bıraktınız onuru mu bıraktınız cenazesi çoktan kaldırıldı sayenizde bunların....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder